E-shop summit 2016

Staráte se o e-shop(y)? Konference E-shop summit je přesně pro vás. Přináší 2 dny plné nadupaných přednášek od ikon internetového marketingu. A vězte, že rozhodně nepůjde o žádné self-promo.

Číst dál




Jaký byl BarCamp Hradec Králové 2015

Rok utekl jako voda a opět jsem měl tu čest – možnost zúčastnit se zdarma hradeckého BarCampu. Konal se opět na Univerzitě Hradec Králové. A jaký BarCamp byl? Hravý, soutěživý, zábavný… a poučný. Opět připravil tučnou flákotu informací a soutěží. O soutěžích snad někdy jindy.

Zajímám se o online marketing, podle toho jsem si taky vybíral program, takže se na to připravte 🙂
Prošvihl jsem začátek. Upřímně, náplň dopoledního programu mě příliš nezaujala.

Číst dál


Průvodce tvorbou zpětných odkazů – linkbuilding

Rozcestník

Číst dál



Zpětné odkazy

Možnosti budování zpětných odkazů

Pro úspěšnost webové prezentace nestačí mít pouze kvalitně vyhotovené webové stránky se všemi náležitostmi a připraveností z pohledu SEO (on-page faktory na stránce). Po spuštění je potřeba, aby se internet o nově vyhotovených stránkách dověděl. Naučíme Vás, jak pomoci vyhledávačům s rychlou indexací Vašich stránek.

Číst dál




Proč využívat Mergado?

Zajímají vás zbožové vyhledávače? Pak byste se měli zajímat i o Mergado. Ulehčí spoustu práce a komunikace.

Chcete-li něco upravit v XML feedu, musíte běžet za programátorem. Markeťák a vývojář mají často úplně jiné představy. Programátor neví, že je třeba speciální feed pro každý zbožový srovnavač. Nemluvě o tom, že má být optimalizovaný. Tyto starosti s Mergadem odpadají.

Vezmete XML, sami jej zoptimalizujete a odešlete do Heureky, Zboží, či jiného zbožáku. Mergado umožňuje upravit jakýkoliv element ve feedu, či přidat nový. Líbí se vám to? Čtěte dál a dozvíte se konkrétní příklady využití aplikace.

Číst dál



Konverze

Úspěšnost webových stránek

Webová prezentace musí mít vždy nějaký cíl (nemusí to být vždy jenom prodej zboží nebo služeb). Konverze nastává tehdy, pokud se tento cíl stává skutečností. I sebevyšší návštěvnost webu nám nemusí zajistit vysokou konverzi. Úspěšné webové stránky jsou takové, které vydělávají peníze, ať již přímo, nebo nepřímo pomocí podpory prodeje.

Číst dál


Proč budovat zpětné odkazy?

Re: Aby jste byli vysoko…

V případě, že chcete být vysoko ve vyhledávačích nestačí Vám pouze kvalitní www stránky (ať již statické či dynamicky tvořené pomocí některého z redakčních systémů) s unikátními texty (o těch, ale někdy jindy), musíte se věnovat tzv. off-page faktorům, což je především budování zpětných odkazů.

Číst dál


10 základních pravidel SEO

Minimální SEO

Chcete vědět ty nejzákladnější pravidla jakých se držet při kvalitní SEO optimalizaci? Přidáme Vám ještě několik bonusých rad na závěr.

Číst dál


PPC reklama – plaťte za proklik

PPC reklama aneb plaťte za proklik

Plaťte za proklik či ještě lépe řečeno – plaťte za potenciálního zákazníka. PPC reklamy v poslední době prožívají skutečný boom a právem. Jsou výborným doplňkem přirozené SEO optimalizace u výsledků, kde se nepodaří dosáhnout pomocí SEO požadovaného výsledku.

Číst dál


Instalace bezpečnostního certifikátu

Pro klienty využívající některý z programů pro správu webu Souhra zavádíme do provozu aplikaci pro sledování požadavků (Helpdesk). Aplikace je spuštěna na https, kde je nutné pro ověření serveru instalovat do prohlížeče bezpečnostní certifikáty.

Číst dál



Doména a SEO

Doména a optimalizace pro vyhledávače

Doména je jeden ze základních kamenů kvalitní webové prezentace, ovšem z pohledu lidí – vašich návštěvníků, potenciálních klientů a zákazníků, nikoliv z pohledu vyhledávačů, asi Vás zklamu, ale vyhledávačům je tvar Vaší domény víceméně ukradený. Dobrá doména totiž získává návštěvníky přímo (direct přístupy – tedy přístupy po „naťukání“ názvu webu do řádku pro URL)

Číst dál