E-shop summit 2016
Staráte se o e-shop(y)? Konference E-shop summit je přesně pro vás. Přináší 2 dny plné nadupaných přednášek od ikon internetového marketingu. A vězte, že rozhodně nepůjde o žádné self-promo.
Staráte se o e-shop(y)? Konference E-shop summit je přesně pro vás. Přináší 2 dny plné nadupaných přednášek od ikon internetového marketingu. A vězte, že rozhodně nepůjde o žádné self-promo.
Zajímáte se o WordPress? Tak to si v kalendáři určitě zvýrazněte sobotu, 20.2. Koná se totiž další ročník WordCamp Praha. A je jedno, zda-li jste programátor, uživatel, či SEO specialista. Konference má pro každého něco. Seznam jmen i letos říká, že je o co stát.
Workshop sliboval mnohé: zefektivnění práce s PPC systémy, celkový posun při správě, či Analýze klíčových slov. Automatizaci spousty ručních a nahodilých činností. Ale pozor, školení rozhodně není pro každého. Přečtěte si můj report z 14. 1., ať jste v obraze.
Rok utekl jako voda a opět jsem měl tu čest – možnost zúčastnit se zdarma hradeckého BarCampu. Konal se opět na Univerzitě Hradec Králové. A jaký BarCamp byl? Hravý, soutěživý, zábavný… a poučný. Opět připravil tučnou flákotu informací a soutěží. O soutěžích snad někdy jindy.
Zajímám se o online marketing, podle toho jsem si taky vybíral program, takže se na to připravte 🙂
Prošvihl jsem začátek. Upřímně, náplň dopoledního programu mě příliš nezaujala.
Nebo-li také backlink či inbound link, je odkaz z jedné webové stránky na jinou webovou stránku.
Pro úspěšnost webové prezentace nestačí mít pouze kvalitně vyhotovené webové stránky se všemi náležitostmi a připraveností z pohledu SEO (on-page faktory na stránce). Po spuštění je potřeba, aby se internet o nově vyhotovených stránkách dověděl. Naučíme Vás, jak pomoci vyhledávačům s rychlou indexací Vašich stránek.
Nevíte, zde-li se vám vyplatí inzerovat na určitý typ zboží? Chcete předejít tomu, že kampaň bude značně prodělečná? Chcete odhadnout, na který sortiment v PPC raději neinzerovat? Jak lze odhadnout výsledek a co si pro predikci připravit se dozvíte v našem článku. Zaměříme se na výkonové kampaně.
Už jste vytvářeli reklamu na Facebooku, ale pořád to není ono? Je pro vás Power Editor, či Business Manager pořád spíše černá skříňka? Školení od Lukáše Krejči vám může pomoci a nasměrovat kupředu. Stále váháte? Na školení jsem byl. Přečtěte si ode mě report, ať víte, co vás čeká.
Zajímají vás zbožové vyhledávače? Pak byste se měli zajímat i o Mergado. Ulehčí spoustu práce a komunikace.
Chcete-li něco upravit v XML feedu, musíte běžet za programátorem. Markeťák a vývojář mají často úplně jiné představy. Programátor neví, že je třeba speciální feed pro každý zbožový srovnavač. Nemluvě o tom, že má být optimalizovaný. Tyto starosti s Mergadem odpadají.
Vezmete XML, sami jej zoptimalizujete a odešlete do Heureky, Zboží, či jiného zbožáku. Mergado umožňuje upravit jakýkoliv element ve feedu, či přidat nový. Líbí se vám to? Čtěte dál a dozvíte se konkrétní příklady využití aplikace.
V předešlých článcích jsme si řekli proč je nutné zpětné odkazy vytvářet a jaké máme možnosti při budování zpětných odkazů. Samozřejmě, že nezáleží pouze na množství zpětných odkazů, ale i na správném tvaru a volbě klíčových slov v aktivní části odkazu (tzv. anchor text).
Webová prezentace musí mít vždy nějaký cíl (nemusí to být vždy jenom prodej zboží nebo služeb). Konverze nastává tehdy, pokud se tento cíl stává skutečností. I sebevyšší návštěvnost webu nám nemusí zajistit vysokou konverzi. Úspěšné webové stránky jsou takové, které vydělávají peníze, ať již přímo, nebo nepřímo pomocí podpory prodeje.
V případě, že chcete být vysoko ve vyhledávačích nestačí Vám pouze kvalitní www stránky (ať již statické či dynamicky tvořené pomocí některého z redakčních systémů) s unikátními texty (o těch, ale někdy jindy), musíte se věnovat tzv. off-page faktorům, což je především budování zpětných odkazů.
Chcete vědět ty nejzákladnější pravidla jakých se držet při kvalitní SEO optimalizaci? Přidáme Vám ještě několik bonusých rad na závěr.
Plaťte za proklik či ještě lépe řečeno – plaťte za potenciálního zákazníka. PPC reklamy v poslední době prožívají skutečný boom a právem. Jsou výborným doplňkem přirozené SEO optimalizace u výsledků, kde se nepodaří dosáhnout pomocí SEO požadovaného výsledku.
Pro klienty využívající některý z programů pro správu webu Souhra zavádíme do provozu aplikaci pro sledování požadavků (Helpdesk). Aplikace je spuštěna na https, kde je nutné pro ověření serveru instalovat do prohlížeče bezpečnostní certifikáty.
Pryč jsou doby, kdy jedinou možností reklamy na internetu byly pouze bannery zobrazované (a tím pádem i placené) na dlouhá období. V dnešní době, již můžeme využívat PPC reklamu (reklamu placenou za proklik), nově se používá i RSS či podcasty.
Doména je jeden ze základních kamenů kvalitní webové prezentace, ovšem z pohledu lidí – vašich návštěvníků, potenciálních klientů a zákazníků, nikoliv z pohledu vyhledávačů, asi Vás zklamu, ale vyhledávačům je tvar Vaší domény víceméně ukradený. Dobrá doména totiž získává návštěvníky přímo (direct přístupy – tedy přístupy po „naťukání“ názvu webu do řádku pro URL)