Doména a její koncovky

Doména jako strategické rozhodnutí

Vzhledem k tomu, že výběr doménového jména je základním strategickým krokem musíme mu věnovat dostatek času. Doména je Vaše internetová adresa, stejně tak jako v reálném životě má Vaše firma (nebo Vy) svoji adresu, je tomu i na internetu. Pod Vaší doménou Vás budou hledat klienti, zákazníci, partneři.

Číst dál


Doména a firemní značka

Doména z pohledu firemní identity

Doména je součástí Vaší firemní identity stejně jako logo, hlavičkový papír nebo vizitky. Kvalitřní doménou II. řádu dáváte světu najevo svoji profesionalitu a důvěryhodnost. Firma, která nemá finanční prostředky na  zaplacení vlastní domény a vlastního webhostingu v řádě stokorun měsíčně nepůsobí zrovna důvěryhodně, nemyslíte?

Číst dál


ShopExpo 2015

Jaké bylo ShopExpo 2015?
Gigantické. A to se všemi klady i zápory. Přečtěte si dojmy z konference, která v Čechách nemá obdoby.

Číst dál


SEO restart 2015

Známá jména a nadupaný program sliboval mnohé – pro začátečníky i pokročilé. Přečtěte si dojmy nezávislého pozorovatele z populární konference.

Číst dál