Analýzy


Chcete na svém webu provést úpravy, změny nebo vylepšení?
Nejprve popište výchozí stav, určete slabá místa, stanovte priority a poté zrealizujte doporučení.

3 důvody pro vypracování analýz:

  1. odhalíme chyby a nedostatky,
  2. doporučíme vhodná řešení,
  3. odhalíme nové příležitosti.

Analýza webu (technické SEO)

Základní odrazová analýza. Web musí být přístupný vyhledávačům a ti mu musí rozumět.

  • kontrola indexace a přístupnosti
  • kontrola SEO on-page faktorů
  • duplicity, přesměrování a rychlost

Odstraněním chyb uděláte velkou radost vyhledávačům.

Analýza použitelnosti

Než začnete investovat do internetové reklamy, ověřte si, zda lidé váš web vůbec umí používat.

  • navigace, vyhledávání
  • přítomnost CTA (výzva k akci)
  • doporučení a vylepšení

Uživatelé se musí na webu cítit dobře, neházejte jim klacky pod nohy.

Analýza klíčových slov

Nakopněte návštěvnost webu do nebeských výšin. Miřte přesně na svou cílovou skupinu.

  • podklady pro kvalitní informační strukturu webu
  • odhalení potenciálu možné návštěvnosti
  • přesná definice nových cílových stránek

Váš správce PPC a copywriter vás budou za Analýzu klíčových slov milovat.