Audit srovnávačů zboží


Cenové srovnávače zboží jsou pro spoustu e-shopů nejvýkonnější kanál.
Chodí z nich návštěvnost, která již je rozhodnuta pro koupi. Věnujte srovnávačům extra péči. Vyplatí se to. 

Získejte ze srovnávačů více

Pouhá registrace a vložení XML feedu na Heureku, Zboží.cz nebo Google nákupy bohužel nestačí. V mnoha případech e-shopy nevyužívají potenciál tak, jak by měly. Proto provádíme audit srovnávačů zboží, kterým odhalíme technické i obsahové chyby. Zároveň vás seznámíme s možnostmi, jak se odlišit od konkurence.

Nezapomeňte, před konkurenci vás posune sebemenší drobnost.

Proto provádíme audit, kterým odhalíme:

  • Absenci konverzního kódu – měření návštěvnosti a objednávek na Zboží.cz a Heurece.
  • Technické chyby v XML feedu:
    • duplicitní URL – nezobrazuje se spousta produktů ve srovnávačích,
    • špatný formát XML – zboží se nezobrazuje vůbec.
  • Obsahové chyby:
    • absence klíčových slov v popisu produktu,
    • chybějící povinné parametry (Heureka brzy přestane zobrazovat tyto produkty ve filtrování kategorií),
    • absence důležitých informací v popisu e-shopu,
    • kategorie neodpovídají specifikaci Heureky (produkty se vám v mnoha případech nespárují).

Také navrhneme další možnosti zlepšení inzerce:

    • vypnutí inzerce na nejlevnější produkty
    • vyšší ceny za proklik u produktů s vysokou marží
    • aktivace funkce „Doručení do Vánoc“.

Tyto a další nedostatky, které vás brzdí, dostanete v přehledně formě, v .pdf dokumentu.
Ke každému kroku je vždy uveden nejen problém a jeho řešení, ale i odůvodnění.

Jaké jsou hlavní výhody?

  • popis stavu a zjištění technických chyb
  • doporučení jak xml feedy vylepšit
  • zvýšení spárovanosti položek
  • vyšší návštěvnost a tím pádem i zvýšení tržeb

Jaký je postup?

Následně můžeme provádět potřebné úpravy na základě doporučení z auditu. Něco opraví váš programátor, či správce obsahu, ale spoustu věcí jsme schopni opravit my. Proto zde spolupráce na srovnávačích zdaleka nemusí končit.

  • Auditem to může jenom začít, pokračovat to může pořádným tuningem XML feedů
 
 

Chcete pomoci s reklamou ve srovnávačích?

Napište nám nebo zavolejte

Petr Jiránek

Petr Jiránek

U nás budete jak v bavlnce, postaráme se o váš projekt se 100% péčí.

  777 279 355