Zbožové srovnávače (Heuréka, Zboží, PLA)


Chcete být vidět na Heurece a na Zboží.cz? Líbí se vám produktové inzeráty ve vyhledávačích GoogleSeznam? Dostaneme vás tam. Zároveň vám kampaně vyladíme tak, abyste co nejvíce využili jejich potenciál.

Zbožové srovnávače obecně patří k nejvýkonnějšímu kanálu e-shopů. Proto byste zde neměli chybět. Registrace a základní nastavení v jednotlivých systémech je však dnes moc málo. To má již každý majitel e-shopu. Kromě toho, každý zbožový srovnávač jiné požadavky.

Počáteční analýza

Detailní informace o eshopu

Společně vyplníme co možná nejvíce informací:

  • konkurenční výhody (např. doprava zdarma)
  • možnosti platby
  • typy dopravy, apod.

Více vyplněných informací = větší důvěra a informovanost potencionálního zákazníka = větší pravděpodobnost nákupu.

Marže na produktech

Vybrané skupiny produktů vytáhneme do popředí vhodným biddováním.

EAN kody

Zjistíme, jak jste na tom s EAN kódy. Ty jsou důležité především pro Zboží.cz, které podle nich páruje produkty.

Co pro vás můžeme udělat v Heurece a Zboží.cz?

  • Nastavení vyšší ceny za proklik u produktů, na kterých máte vyšší marži – produkty se pak budou zobrazovat na vysokých pozicích.
  • Skrytí nejlevnějších produktů  – aby vám lidé neproklikali kredit na položkách s cenou např. do 100 Kč.
  • Doplníme klíčová slova do popisu produktu – toto pomůže lepší vyhledatelnosti zboží.
  • Zkontrolujeme, zda váš XML feed neobsahuje závažné technické chyby.
  • Před Vánoci vám nastavíme funkci „Doručení do Vánoc“.
  • Ve spolupráci s vaším programátorem nastavíme měření konverzí.
  • Vykomunikujeme potřebné záležitosti s podporou Heureky, Zboží.cz.

Heureka

Speciálně pro Heureku upravíme kategorie zboží podle její specifikace. Toto je velmi důležité pro spárování produktů.

Zboží.cz

Speciálně pro Zboží.cz zařídíme toto:

  • Konkurenční výhodu ve výpisu (bude vidět, že máte např. dopravu, či osobní zboží zdarma)
  • Produkty se párují na základě EAN kódů. Bez nich je to problém. Zboží.cz však poskytuje nástroj pro ruční párování produktů. Naučíme vás s ním pracovat, případně se domluvíme na naší spolupráci.

Seznam Produktové inzeráty (PLA)

Jakmile jste zaregistrováni na Zboží.cz a na Sklik.cz, máte možnost využít produktové inzeráty. Zboží z XML feedu se bude zobrazovat ve výsledcích vyhledávání Seznamu – a to vč. obrázku, a ceny produktu. Nemusíte se o nic starat – vše potřebné nastavíme.

Máte již zbožové srovnávače Heureka a Zboží.cz nastavené? Provedeme audit cenových srovnávačů, abychom odhalili chyby a navrhli příležitosti ke zlepšení.

Google nákupy, PLA

Google nákupy se v České republice příliš nepoužívají. Registraci na Merchant Center však potřebujete proto, abyste mohli využít Google PLA.

Google produktové inzeráty (PLA)

Stejně jako u Seznam PLA máte možnost, aby se vaše zboží (vč. obrázku, názvu a ceny) zobrazovalo ve vyhledávači Google. K tomu je potřeba propojit Google nákupy s AdWords.

S vaší asistancí nastavíme vše potřebné.

Ostatní srovnávače (HyperZboží.cz, Srovnáme.cz a další)

Ostatní zbožové srovnávače mají oproti předním vyhledávačům zboží minimální návštěvnost. Nicméně právě vám mohou dobře fungovat, jelikož konkurence není tak veliká.

Doporučujeme vyzkoušet – vložit nízký kredit. Dle efektivity se poté rozhodneme, zda do nich vkládat další peníze a případnou optimalizaci.

Chci od vás nastavit zbožové srovnávače

Využijte potenciál vyhledávačů zboží.

Kontaktujte nás přes objednávkový formulář, či na emailu info@webprezent.cz.