Doména a firemní značka


Doména z pohledu firemní identity

Doména je součástí Vaší firemní identity stejně jako logo, hlavičkový papír nebo vizitky. Kvalitřní doménou II. řádu dáváte světu najevo svoji profesionalitu a důvěryhodnost. Firma, která nemá finanční prostředky na  zaplacení vlastní domény a vlastního webhostingu v řádě stokorun měsíčně nepůsobí zrovna důvěryhodně, nemyslíte?

Budujte hodnotu své firmy

Zvyšte svoji image, propagujte název své firmy nejen přes vlastní doménové jméno, ale i přes emailové adresy (při vlastním webhostingu můžete mít email ve tvaru cokoliv@vasedomena.cz). Nezapomínejte, že webová prezentace není nic jiného, než způsob reklamy. Stejně tak, jako vynakládate finanční prostředky na reklamu v reálném světě (inzeráty, billboardy, vizitky, letáky), musíte vynaložit i určité finanční prostředky na reklamu na internetu.

Doména jako majetek firmy

Častým problémem je, že je doménové jméno považováno jako něco virtuálního, neexistujícího, což samozřejmě není pravda. Doménové jméno je majetek firmy a některé domény dosahující milionových hodnot. Budujte tedy své „virtuální jméno firmy“ stejně tak jako budujete to reálné. Doména je součástí firemní identity a součástí Vaší firemní image. Budujte svou firemní značku na internetu.

Využijte svoji webovou prezentaci jako rozšířenou vizitku Vaší firmy v elektronické podobě. Uvádějte svou doménu na všech firemních materiálech, stejně jako uvádíte svůj telefon. Umožníte tak, potenciálnímu klientovi zjistit si o Vaší firmě více informací než Vás poprvé kontaktuje a podpoří to Vaši důvěrychodnost a profesionalitu.

Petr Jiránek
Latest posts by Petr Jiránek (see all)
Odběr
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments