Limit měsíčních útrat v Google Ads

Potřebujete striktně dodržovat měsíční rozpočet v Google Ads?

Nyní již můžete v účtu nastavit měsíční hranici útraty, přes kterou Google Ads neprojde. Jakmile dosáhne stanoveného limitu, kampaně se vypnou.

Ke spuštění kampaní dojde automaticky 1. den v novém měsíci.

Více informací v oficiální nápovědě Google Ads.

 
 

Červen ve znamení nových rozšíření

Kromě toho, že Sklik nasadil své Rozšíření o popisky, přišel nyní Google Ads i s novým Rozšířením o obrázky.

Toto rozšíření umožňuje přidat k sestavě či kampani vybraný obrázek. Aktuálně pouze staticky. V průběhu letošního roku by mělo být možné přidat obrázek i dynamicky z feedu.

Připravte si tedy dostatek kvalitních obrázků a můžete začít s testováním. Nezapomeňte ani na rozšíření o popisky. Získáte tak více reklamního prostoru pro inzerci.

 
 

Nový ceník Heureky

Inzerujete na Heurece? Tak se připravte od 1.6. na nové podmínky. Heureka v průměru navyšuje ceny prokliku o 6,5 %. Záleží na konkrétní kategorii.

Mrkněte na kompletní ceník Heureky.

Zkontrolujte si nastavení biddování, ať nejste u některých sekcí pod cenou.

 
 

Sklik: Rozšíření o popisky

Chcete zabrat více prostoru v PPC reklamě Seznamu? Sklik přišel s novinkou Rozšíření o popisky, která toto umožňuje. Dohání tak Google Ads, kde již tuto funkčnost využívají inzerenti několik let.

TIP: Nechte si nasadit co nejdříve, dokud ještě konkurence nevyužívá.

 
 

Sklik: Snížení počtu zobrazení v obsahové síti

Děsí vás výrazné snížení počtu zobrazení v obsahové síti Skliku cca od konce dubna? Nejste v tom sami. Problém bude s velkou pravděpodobností na straně Skliku (pokud jste do kampaní přímo nezasahovali).

Doporučení Skliku: cca na 14 dní zvyšte Max. CPC. Zvýšíte tak Win-Rate své reklamy. Potom vracejte cenu za proklik na původní úroveň.

 
 

Dynamický remarketing pro ne-eshopy

Chcete zkusit Dynamický remarketing v Google Ads i když nemáte e-shop?

Hana Kobzová sepsala postup, jak řešit pokud vám na webu chybí košík.

Mrkněte na její case study >>.

 
 

Návody do Freelo

Používáte Freelo? My taky. Rádi. Zavedli jsme jej u většiny klientů.

Proto pro vás zakládáme novou kategorii Freelo v našich Návodech a rovnou přidáváme první, Freelo – Práce s podúkoly.

Mrkněte, třeba vám pomůže zefektivnit práci ;-).

 
 

Změny ve Facebook inzerci

Inzerujete na Facebooku?

Možné jste již zaznamenali, že došlo ke změnám spojených s iOS 14. Pokud nezareagujete, hrozí vypnutí Facebook reklam.

Pomůžeme vám. Zjistěte o co se jedná a jak řešit: Facebook – změny spojené s update iOS 14.

 
 

Změna podmínek Ověřeno zákazníky

Inzerujete na Heurece? Zbystřete.

Heureka mění podmínky pro získání odznaku Ověřeno zákazníky. Zdvojnásobuje dobu pro obdržení povinného počtu hodnocení z 90 dní na 180. Máte tak větší šanci certifikát získat.

Další sympatický krok je odesílání dotazníku spokojenosti na základě dostupnosti (element DELIVERY_DATE). Snižuje se tak riziko, že nakupujícímu přijde certifikát dříve, než obdrží zboží. Zmenší se tak počet negativních hodnocení u e-shopů.