Vánoční inzeráty v PPC kampaních

Potřebujete vyřešit reklamy na poslední chvíli?

Koukněte na stránku Vánoční PPC kampaně a obraťte se na nás. Naši klienti již mají kampaně připravené a pohádkově jim narůstají tržby.

 
 

Remarketingová publika v GA4

V nově nasazených Google Analytics 4 jsme klientům začali vytvářet nová remarketingová publika, která se rovnou importují do Google Ads.

Proč tak brzy?

V červnu 2023 přestanou stará Analytics sbírat data, tak aby naši klienti nebyli bez dlouhých (např. ročních) publik.  a kampaně se tak nepřestaly zobrazovat.

 
 

Google Ads scripty: Přechod na nové prostředí

Používáte scripty Google Ads? Do 31.10. je potřeba přejít na nové prostředí, jinak hrozí jejich vypnutí.

Proto doporučujeme všechny důležité zkontrolovat. S našimi klienty již změnu řešíme a postupně skripty převádíme.

 
 

Sklik: Dynamický remarketing – nový formát Carousel

Máte nasazený Dynamický retargeting v Skliku? Zbystřete.

Sklik nově zobrazuje reklamy i formou Carouselu (formát velmi dobře známý např. z Facebook reklam). Takové inzeráty mají potenciál zvýšit CTR kampaní a přinést tak e-shopu více objednávek.

Naši e-shopoví klienti mají Dynamický retargeting nasazený od začátku spolupráce. Automaticky se jim tak začal zobrazovat i tento typ inzerátů.

 
 

Obnovený certifikát Heureka Partner

Máme radost. Splnili jsme opět certifkační testy a můžeme se i nadále pyšnit odznakem Heureka Partner.

Našim klientům o srovnávače pečujeme už řadu let a kromě Heureky máme ocenění i od Mergada či biddovacího automatu Bidding Fox. Podívejte se na naši kompletní sbírku certifkátů.

 
 

Google Ads: Rozšíření o horizontální obrázky

Již přes rok je možné do Google Ads kampaní ve vyhledávání přidávat obrázky, které se pak mohou zobrazit v SERPu vedle reklamního textu. Od června 2022 se začaly kromě čtvercových obrázků zobrazovat i horizontální.

Našim klientům jsme již do Search kampaní připravili oba formáty, ať využívají inzertní plochu naplno.

I vám doporučuji, připravte si dostatek kvalitních obrázků a nasaďte je (alespoň) do TOP kampaní.

 
 

Google Analytics: Úprava filtrů pro Sklik

Seznam začal vydávat reklamu z další serverové lokality https://c-oa.seznam.cz/, o kterou je třeba rozšířit filtry v Google Analytics.

Bez uvedené úpravy není návštěvnost z Skliku kompletní, viz nápověda Seznamu.

Aktualizaci filtrů postupně nasazujeme u všech klientů, aby měli měření v pořádku.

 
 

Sklik: Konec produktových inzerátů

V červenci a srpnu dojde k postupnému utlumování produktových inzerátů (PLA) v Skliku ve prospěch Zboží.cz.

Z pohledu běžného uživatele se nic nezmění. Z pohledu inzerenta však ano.

Je potřeba zkontrolovat:

  • Dostatečný finanční limit a kredit v Peněžence Zboží.cz.
  • Cena za proklik ve vyhledávání (MAX_CPC_SEARCH).
  • Nechat běžet inzerci na Zboží.cz i v rámci Produktových inzerátů.

Ošetření této změny již máme v Akčních plánech na červenec u našich klientů, v rámci Správy PPC. Cílem je, aby vše proběhlo plynule, bez ztráty výkonu.

 
 

Zlatý certifikovaný partner Mergado

Od Mergada jsme získali prestižní oceměmí Zlatý certifikovaný partner.

Aplikaci již využíváme řadu let a šetříme tak klientům čas i náklady na vývojáře.

Na kompletní výčet našich medailonků se podívejte v sekci Certifikáty >>.

 
 

Sklik: Jednoduchá obsahová kampaň

Nový typ akviziční kampaně v obsahové síti Seznamu. Zobrazuje se uživatelům, kteří odmítli sledování přes 3rd cookies.

Nastavení je jednoduché, cílení vybere Sklik za vás. Řešíte tedy pouze max. cenu za proklik a kreativu.

Výhodou je, že reklama bude momentálně přivádět velmi levnou návštěvnost díky malé konkurenci.

Více na blogu Sklik.