Heureka – přechod na HTTPS

Heureka přešla na HTTPS. Ale nebojte se. Nekoná se stejný případ jako při přechodu Zboží.cz na HTTPS. Heureka to má ošetřené. Nastavení UTM parametrů není nutné. Pro jistotu si ale data v Google Analytics zkontrolujte.

 
 

Nově spuštěné kategorie na Heurece

Heureka v prosinci aktivovala nové kategorie zboží:

  • Ukulele,
  • Přání,
  • Pohledy.

Navíc chystá změny pro:

  • Mobilní příslušenství,
  • Sanitární zboží.

Celý článek si přečtěte na Heureka blogu, ať jste včas připraveni.

 
 

Sklik Dynamický retargeting – šablony

Staráte se o eshop? Pak určitě využíváte Dynamický retargeting od Skliku. Máme pro vás dobrou zprávu.

Sklik zveřejnil přehled šablon pro zobrazování reklam. Konečně víte, jak všechny typy reklamy vypadají.

Bohužel, stále platí, že jejich zobrazování ani výkon neovlivníte (v prostředí Sklik reklamy nenaleznete).