Měření návštěvnosti


Záleží nám na tom, aby byly Vaše stránky na internetu vidět, proto u každého webu zřizujeme měření návštěvnosti webu – statistiky přístupů, abychom věděli, zda Vám Vaše webová prezentace přináší návštěvníky (potenciální zákazníky). Způsob měření přístupů je vhodné volit dle náročnosti projektu na to, jaké údaje je potřebné měřit.

Serverová statistika AwStats

Tato statistika je Vám k dispozici automaticky při využití webhostingu na námi spravovaných serverech. Statistika uchovává údaje od doby spuštění webu a poskytuje veškeré základní údaje o návštěvnících Vašeho webu. Je plně dostačující pro prezenční firemní webové stránky.

Volně dostupné měření návštěvnosti

Zcela zdarma Vám do stránek vložíme měřící kód jedné z volně dostupných služeb na měření návštěvnosti (TopList, NaVrcholu, NetAgent, Waudit), v případě, že budete chtít placenou variantu těchto služeb rádi Vám pomůžeme a poradíme.

Google Analytics

Špičková služba pro měření návštěvnosti, vhodné pro náročnější projekty, doporučujeme ke všem internetovým obchodům, případně firemním webům, kde je zapotřebí měřit i efektivnost objednávání služeb či zboží.