Tvorba microsite


Microsite je speciální doplňující (či podpůrný) web pro podporu hlavní firemní prezentace. Může se jednat např. o vytvoření vlastních stránek pro jednu produktovou řadu Vašeho sortimentu nebo ojedinělou akci. Tento typ webových prezentací je moderním prostředkem internetového marketingu.

Díky velké hustotě klíčových slov na dané stránce (nedochází totiž k rozmělňování hustoty díky nesouvisejícím nabídkám jako tomu je u klasické firemní prezentace) je dosahováno vysokých pozic a vysokého hodnocení u internetových vyhledávačů (byť třeba jen na 1 až 3 klíčová slova).

Typické použití microsite

Z velké části je microsite používáno k prezentování specifického okruhu informací. Typicky je využíváno např. při propagaci určité produktové řady, specifického výrobku, ojedinělé události či akce. Microsite může a nemusí mít rozdílnou grafiku než hlavní firemní prezentace, zpravidla má však vlastní URL adresu nebo dokonce doménu.

Výhody microsite

Z dlouhodobého hlediska jsou microsite velice výhodným způsobem investice do reklamy – nedochází totiž k nějakým dočasným nákupům reklamních ploch nebo reklamních pozic v katalozích, ale k budování stálého vlastního reklamního prostoru se stálými zpětnými odkazy.