Zlatý certifikovaný partner Mergado

Od Mergada jsme získali prestižní oceměmí Zlatý certifikovaný partner.

Aplikaci již využíváme řadu let a šetříme tak klientům čas i náklady na vývojáře.

Na kompletní výčet našich medailonků se podívejte v sekci Certifikáty >>.

 
 

Sklik: Jednoduchá obsahová kampaň

Nový typ akviziční kampaně v obsahové síti Seznamu. Zobrazuje se uživatelům, kteří odmítli sledování přes 3rd cookies.

Nastavení je jednoduché, cílení vybere Sklik za vás. Řešíte tedy pouze max. cenu za proklik a kreativu.

Výhodou je, že reklama bude momentálně přivádět velmi levnou návštěvnost díky malé konkurenci.

Více na blogu Sklik.

 
 

Google Ads: Konec podpory ETA inzerátů

V červnu 2022 Google Ads končí s podporou ETA inzerátů.

Poté již bude možné vytvářet pouze Responzivní reklamy ve vyhledávání (RSA). ETA inzeráty již nepůjdou ani upravit.

Doporučujeme tedy nasadit RSA do Search kampaní co nejdříve.

 
 

Google Ads: Ukončení Smart Shopping kampaně

Od dubna bude možné Smart Shopping kampaně převést na novinku Performance Max. Pokud to neuděláte, v září dojde k automatickému nahrazení.

Doporučujeme tedy převádět postupně, abyste v říjnu nebyli nepřijemně překvapeni.

 
 

Heureka: Plošné zdražení prokliků

Spravujete e-shopy na Heurece? Zbystřete.

Od 1.2. 2022 dochází k plošnému navýšení cen prokliků o 15 %.

Zkontrolujte si tedy inzerci, zda nejste někde pod cenou, viz Ceník. Zvlášt u top kategorií a produktů.

 

 
 

Heureka: Ruční párování

Inzerujete ve srovnávačích? Heureka má pro vás dárek.

Začátkem roku 2022 plánuje spustit tzv. Simple Pairing, které již dlouho využívá Zboží.cz prostředníctvím svého Párovacího nástroje.

Budete si tedy moc nespárované nebo špatně zařazené nabídky ručně dopárovat.

 
 

Heureka: Změny spojené s cookies 2022

Inzerujete na Heurece? Zbystřete.

Od 1.1.2022 bude třeba aktualizovat ikonku či widget Ověřeno zákazníky. Cílem je, aby při jejich používání nedocházelo k ukládání nebo načítání cookies.

Co se týče měření konverzí, zde žádný zásah z vaší strany není třeba. Heureka si souhlas uživatelů ohlídá sama.

 
 

Sklik: Dynamický retargeting na uživatele Seznamu

Nový typ Dynamického retargetingu, který není závislý na 3rd party cookies. Bude tedy fungovat naplno i v příštím roce.

Reklama se bude zobrazovat uživatelům, kteří navštívili produkty na Zboží.cz. Pokud má inzerent daný produkt ve feedu, Seznam uživatele automaticky přidá do nového DRTG listu. Uživatel tak nemusí vůbec navštívit dyný e-shop.

Více informací na blogu Seznamu.

 
 

Google Ads: Performance Max kampaň

V Google Ads je nový typ kampaně, v Českém rozhraní nazvaný Maximální výkon. Performance Max je prakticky kombinací Smart Shopping a Smart Display kampaně.

Díky automatizaci by měla pomoct dosáhnout co největšího výkonu a plnit cíle (tedy stanovenou CPA či tROAS).

Více v nápovědě Google Ads.

 
 

Srovname.cz: Konverzní pixel

Inzerujete na Srovname.cz?

V letošním roce změnil projekt majitele. A srovnávač prošel výraznými změnami. Jednou z nich je nový konverzní pixel.

Pixel dokáže optimalizovat kampaň a řídit ji na základě dohodnutého PNO.

Pokyny pro instalaci naleznete v administraci srovnávače.