Facebook – změny spojené s update iOS 14


Zaznamenali jste ve svých Facebook účtech hlášku o blížících se změnách v iOS14?

Zbystřete. Facebook zveřejnil několik novinek, které je třeba udělat, aby vaše reklamy dál běžely.

Facebook - změny spojené s update iOS14
Facebook – změny spojené s update iOS14

Změna pravidel Apple

V rámci ochrany soukromí Apple zpřísňuje pravidla. Týká se změn spojených s update iOS 14, které v ČR používá cca 17 % obyvatel. A aby bylo možné dál využívat Facebook pixel a měření konverzí, je třeba nastavit několik věcí.

Kroky k vyřešení update iOS14 na Facebooku

Ověření domény

Podobný princip jako u Google Search Console nebo Seznam WebMaster.  Pokud nemáte e-shopové řešení typu Shoptet nebo E-shop-rychle.cz, je třeba vygenerovat a následně vývojářům zaslat soubor nebo kód, který vloží na web.

Nastavení událostí

Po ověření domény lze v prostředí Facebook Business Manageru nakonfigurovat události, kterými předejdeme vypnutí kampaní. Následně je seřadíme dle priorit, protože Facebook jich umožňuje měřit max. 8. Např. nákup, košík, registrace, zapojení do newsletteru.

Facebook Conversion API

Pro co nejpřesnější měření je třeba vyřešit ještě tzv. Facebook CAPI. Bez něho totiž v budoucnu nedoměříte odhadem 10 až 30 % událostí. Více zjistěte v článku Nastavení Facebook Pixel Conversion API.

Postup spolupráce

  • 1

    Nasdílejte nám účty

    Pokud ještě nemáme přístup k vašemu Facebook účtu, udělete nám správcovská práva.

  • 2

    Vygenerování kódů a přístupového tokenu

    Vygenerujeme kód pro ověření domény a přístupový token pro Facebook CAPI

  • 3

    Specifikace pro vývojáře

    Vývojářům zašleme potřebné kódy a Facebook token. Máte-li krabicové řešení typu Shoptet nebo E-shop-rychle.cz, toto nastavíme sami. Stačí nám přístupy do administrace e-shopu.

  • 4

    Nastavení událostí

    Následně nakonfigurujeme události pro Faceboook kampaně.

  • 5

    Kontrola a testování

    Následně zkontrolujeme, otestujeme a přízpůsobíme si přehledy a konverzní okna.

Co od nás získáte?

  • Zajištění nasazení Facebook Conversion API.
  • Zajištění Ověření domény zdarma.
  • Kontrola nastavení Událostí.
  • Vyřešení hrozby zamítnutých reklam.
 

Cena se odvíjí od toto, zda máte e-shopové řešení (ShopTet, E-shop rychle aj.), nebo developery, se kterými je třeba ještě komunikovat a specifikovat zadání.


Cena pro e-shopové řešení: 490 Kč.
Cena pro řešení na míru: 890 Kč.



Jsme vyškolení profesionálové:

Ověření Sklik

sklik.cz

Zakládáme si na bezpečném a transparentním přístupu ke klientům. Účet je pouze klienta, se všemi daty. Žádné sdělování hesel. My máme nasdílený přístup. Za naše znalosti a proklientský přístup jsme získali titul Ověření Sklik.

Ověření Zboží.cz

Zbozi.cz

Za profesionální a otevřený přístup ke klientům jsme získali titul Ověření Zboží.cz. Využijme společně srovnávače naplno.

Google Partners

 

Máme možnost exkluzivní podpory AdWords, členství v komunitě, aktuální informace. Jsme zváni na vybrané akce Google. Čím jsme si to zasloužili? Prokázanými znalostmi, hospodařením s rozpočty a výkonem kampaní u našich klientů.

Heureka partner

heureka-badge-partner-webprezent-small

Mezi prvními víme o změnách v Heurece. Máme možnost účastnit se workshopů i osobních setkání. Víme o novinkách dřív než ostatní. Pojďte do toho s námi.


Chcete mít Facebook reklamy v pořádku?

Napište nám nebo zavolejte

Petr Jiránek

Petr Jiránek

U nás budete jak v bavlnce, postaráme se o váš projekt se 100% péčí.

  777 279 355

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.