Nastavení Facebook Pixel Conversion API


Nastavení Facebook Pixel COnversion API

Inzerujete na Facebooku? Používáte Facebook Pixel pro remarketing a měření konverzí? Pak vás bude zajímat změna související se změnami v iOS 14 společnosti Apple.

Důrazně doporučujeme nainstalovat Facebook Pixel Conversion API (nazýváno také CAPI), abyste nepřišli o data.

Proč řešit Facebook Pixel Conversion API?

CAPI místo javascriptu využívá volání na straně serveru. Facebook Pixel je postavený na javascriptovém řešení a bez souhlasu uživatele se jeho aktivita nezaznamená. V budoucnu byste tak mohli přijít o značnou část uživatelů, kterou pixel zaznamená (cca 8 až 16 %).

Nastavení CAPI

Pro úspěšné nastavení je potřeba:

  • Využívat Business Manager.
  • Využívat firemní ověřené e-maily (minimálně správce, který CAPI nastavuje).
  • Nainstalovaný Facebook Pixel.

Jak na to?

  1. Vygenerujte token v Business Manageru:
      1. Běžte do sekce Zdroje dat.
      2. Zvolte Facebook Pixel.
      3. Vygenerujte přístupový token.

    Facebook Conversion API
    Facebook Conversion API
  2. Následně implementujte na web.
  3. Zkuste otestovat funkčnost:
    1. Vložte URL webu.

      Facebook Conversion API - testování událostí
      Facebook Conversion API – testování událostí
    2. Sledujte zobrazení událostí. Jakmile vidíte u událostí Zpracováno, máte token implementovaný správně.

      Facebook Conversion API - Testování událostí
      Facebook Conversion API – Testování událostí

Máte e-shopové řešení typu ShopTet či E-shop Rychle? Facebook Pixel Conversion API vyřešíme za vás. Stačí nám přístup do administrace webu. V opačném případě vykomunikujeme s vývojáři.

Napište nám nebo zavolejte

Petr Jiránek

Petr Jiránek

U nás budete jak v bavlnce, postaráme se o váš projekt se 100% péčí.

  777 279 355

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

     

    Odběr
    Upozornit na
    guest
    0 Komentáře
    Inline Feedbacks
    View all comments