Chcete být vidět na Facebooku? Pak bez placené reklamy jen těžko pochodíte.
Zjistěte, jaké možnosti a kam se můžete dostat s Facebook reklamou.
Obsah
Akvizice fanoušků
Chcete začít vytvářet obsah na Facebooku? Aby měl smysl, potřebujete relevantní publikum. K tomu vám pomůže kampaň na nábor fanoušků Facebook stránky.
Výhody
- Během několika měsíců můžete získat stovky relavantních fanoušků, na které lze cílit obsah.
- Propagace cílená na fanoušky je obvykle výkonnější a levnější, než oslovování nových lidí na FB.
- Jeden ze zdrojů pro tzv. Look a like publika.
Dynamický remarketing na zviditelnění produktů
Základní kampaň pro e-shopy. Lidem se zobrazují produkty, které si zobrazili. Také zboží, které vložili do košíku, ale nekoupili. A určitě nechcete jen tak nechat odejít člověka, který byl tak blízko k objednávce.
Jedná se tedy o výkonnostní kampaň, kde je primárním cílem navýšit tržby z Facebook Ads.
Výhody
- Cílíte na lidi, kteří vás znají. Jde o levnější a efetivnější reklamu, než oslovování akvizičně nových zákazníků.
- Uživatel vidí cenu i obrázek produktu. S větší pravděpodobností nakoupí.
- Běží automatizovaně z XML feedu. Reklama je tedy stále aktuální.

Chcete i vy podobný typ reklamy? Kontaktujte nás. Rádi vám kampaně nastavíme.
Chcete také vytvořit kampaně na Facebooku?