Typy kampaní na Facebooku


Typy kampaní na Facebooku

Chcete být vidět na Facebooku? Pak bez placené reklamy jen těžko pochodíte.

Zjistěte, jaké možnosti a kam se můžete dostat s Facebook reklamou.

Obsah

Akvizice fanoušků

Chcete začít vytvářet obsah na Facebooku? Aby měl smysl, potřebujete relevantní publikum. K tomu vám pomůže kampaň na nábor fanoušků Facebook stránky.

Výhody

  • Během několika měsíců můžete získat stovky relavantních fanoušků, na které lze cílit obsah.
  • Propagace cílená na fanoušky je obvykle výkonnější a levnější, než oslovování nových lidí na FB.
  • Jeden ze zdrojů pro tzv. Look a like publika.
Facebook ADS - Akvizice fanoušků
Facebook ADS – Akvizice fanoušků

Dynamický remarketing na zviditelnění produktů

Základní kampaň pro e-shopy. Lidem se zobrazují produkty, které si zobrazili. Také zboží, které vložili do košíku, ale nekoupili. A určitě nechcete jen tak nechat odejít člověka, který byl tak blízko k objednávce.

Jedná se tedy o výkonnostní kampaň, kde je primárním cílem navýšit tržby z Facebook Ads.

Výhody

  • Cílíte na lidi, kteří vás znají. Jde o levnější a efetivnější reklamu, než oslovování akvizičně nových zákazníků.
  • Uživatel vidí cenu i obrázek produktu. S větší pravděpodobností nakoupí.
  • Běží automatizovaně z XML feedu. Reklama je tedy stále aktuální.

 

Náhled Facebook reklamy - Dynamický remarketing
Náhled Facebook reklamy – Dynamický remarketing

Statický remarketing

Inzeráty se zobrazují lidem, kteří již navštívili váš web. Tudíž jde o velmi relevantní publikum. Ideální pro připomenutí např. konkrétní kategorie na webu.

Jedná o velmi důležitou, základní kampaň. Obzvlášt, pokud nemáte e-shop a neběží vám Dynamický remarketing.

Oproti dynamickému remarketingu je výhoda v tom, že implementace je velmi jednoduchá – stačí základní kód Facebook pixelu. Je tedy vhodný nejen pro e-shopy, ale i pro služby.

Facebook Ads - Remarketing
Facebook Ads – Remarketing

DPA – Dynamické reklamy cílené na akviziční publikum

Vzhledově jde o velmi podobnou reklamu jako Dynamický remarketing. Rozdíl je v cílení. U DPA reklamy oslovujete nové publikum, které v poslední době nebylo u Vás na webu.

Tato reklama je ideální na různé akce či představení sezónních produktů. Viz příklad reklamy s velikonočními produkty.

DPA - Dynamická reklama na Facebooku
DPA – Dynamická reklama na Facebooku

Lokálně zaměřené kampaně na služby

Máte lokálně zaměřené služby?

Facebook umožňuje cílení jak na menší obce, tak na velká města, vč. vzdálenostního okruhu (např. Ostrava + okruh 50 km kolem).

V případě potřeby je možné okruh zúžit ještě cílením na zájmy – např. automobily, nákladní auta, luxusní automobily apod.

Facebook Ads - Lokálně zaměřená reklama na služby
Facebook Ads – Lokálně zaměřená reklama na služby

Nábor zaměstnanců

Sháníte lidi do teamu? Dejte to vědět světu. Facebook reklama je na to ideální.

Je možné vytvořit klasický příspěvek i Facebook Jobs, což je funkce od Facebooku, přímo určená k pracovním inzerátům.

Kampaň opět můžete regionálně cílit a případně zúžit zájmy nebo oborem.

Chcete i vy podobný typ reklamy? Kontaktujte nás. Rádi vám kampaně nastavíme.



Jsme vyškolení profesionálové:

Ověření Sklik

sklik.cz

Zakládáme si na bezpečném a transparentním přístupu ke klientům. Účet je pouze klienta, se všemi daty. Žádné sdělování hesel. My máme nasdílený přístup. Za naše znalosti a proklientský přístup jsme získali titul Ověření Sklik.

Ověření Zboží.cz

Zbozi.cz

Za profesionální a otevřený přístup ke klientům jsme získali titul Ověření Zboží.cz. Využijme společně srovnávače naplno.

Google Partners

Máme možnost exkluzivní podpory AdWords, členství v komunitě, aktuální informace. Jsme zváni na vybrané akce Google. Čím jsme si to zasloužili? Prokázanými znalostmi, hospodařením s rozpočty a výkonem kampaní u našich klientů.

Heureka partner

heureka-badge-partner-webprezent-small

Mezi prvními víme o změnách v Heurece. Máme možnost účastnit se workshopů i osobních setkání. Víme o novinkách dřív než ostatní. Pojďte do toho s námi.

Chcete také vytvořit kampaně na Facebooku?

Napište nám nebo zavolejte

Petr Jiránek

Petr Jiránek

U nás budete jak v bavlnce, postaráme se o váš projekt se 100% péčí.

  777 279 355

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.