Nová webová vizitka Reality DONT
Spustili jsme nový menší web pro ubytování Nový Bydžov – Reality Dont.
Jednoduchá prezentace volného ubytování – pronájem bytů nebo ubytovna v Novém Bydžově.
Spustili jsme nový menší web pro ubytování Nový Bydžov – Reality Dont.
Jednoduchá prezentace volného ubytování – pronájem bytů nebo ubytovna v Novém Bydžově.
Sklik začal u inzerátů ve vyhledávání zobrazovat hodnocení inzerenta formou hvězdiček. Tedy podobně, jak to známe z Google Ads.
Co je k tomu potřeba?
Našim klientům se již hvězdičky zobrazují, viz náhled inzerátu.
Od června jde v Skliku zacílit na lidi, kteří se chovají podobně, jako vaši zákazníci. Resp. svým profilem jim odpovídají.
Nyní Sklik umožňuje oslovit uživatele na základě konverzního kódu. Můžete tak získat ještě relevantnější reklamu.
Našim klientům máme v plánu tuto novinku otestovat ještě před Vánocemi.
V nové verzi Merchant Center (Google Merchant Center Next) bude nově možné přidat kontakt na zákaznickou podporu.
Zároveň půjde doplnit informace o vrácení zboží. Tyto kroky pomohou k vyšší zákaznické důvěře.
Báli jste se chodit do administrace Zboží.cz kvůli její složitosti a nepřehlednosti? Zkuste to nyní. Administrace dostala nový kabát – intuitivnější a modernější.
Navíc přibyly nové přehledy. Diagnostika v přehledném grafu upozorňuje např. na duplicitní produkty nebo špatně nastavenou dopravu či Výdejní místo. Našim klientů již kontrolujeme a inzerci vylepšujeme.
V Google Ads účtech je již k dispozici možnost upgradu Display a DSA kampaní na Performance Max (v české verzi Maximálně výkonná kampaň).
Je tak vidět, že tato kampaň bude mít čím dál větší váhu. U našich klientů máme v plánech převod postupně ohlídat.
Máme radost. Splnili jsme opět certifkační testy a můžeme se i nadále pyšnit odznakem Heureka Partner.
Našim klientům o srovnávače pečujeme už řadu let a kromě Heureky máme ocenění i od Mergada či biddovacího automatu Bidding Fox. Podívejte se na naši kompletní sbírku certifkátů.
Od 13.6.musíte v Merchant Center uvádět náklady na dopravu.
Bez toho nezůstanou Vaše produkty v nabídce na kartě Nákupy (u reklamních inzerátů i neplacených záznamů).
Naši klienti již mají dopravu vyřešenou z minulosti, nebylo tedy potřeba nic upravovat.
Od 7.6. jde v Skliku zacílit na lidi, kteří se chovají podobně, jako vaši zákazníci. Resp. svým profilem jim odpovídají.
Díky tomu je možné rozšířit zásah a oslovit další relevantní uživatele. Nejedná se primárně o výkonnostní kampaň.
U našich klientů postupně zařazujeme otestování kampaně do plánů.
Chcete se svést na vlně OpenAI? Hledáte další zdroj tržeb?
Koukněte na stránku Microsoft Ads kampaně a obraťte se na nás. Již máme nasazeno u prvního klienta a máme radost z dobrého poměru cena / výkon.