Nejčastější dotazy v marketingu
Časté otázky (FAQ) v on-line marketingu na téma: Google Ads, Sklik, Heureka, Zboží.cz, Facebook, či Google Places.
Aktualizovaná a nikdy nekončící studnice znalostí.
Časté otázky (FAQ) v on-line marketingu na téma: Google Ads, Sklik, Heureka, Zboží.cz, Facebook, či Google Places.
Aktualizovaná a nikdy nekončící studnice znalostí.
Zajímají vás zbožové vyhledávače? Pak byste se měli zajímat i o Mergado. Ulehčí spoustu práce a komunikace.
Chcete-li něco upravit v XML feedu, musíte běžet za programátorem. Markeťák a vývojář mají často úplně jiné představy. Programátor neví, že je třeba speciální feed pro každý zbožový srovnavač. Nemluvě o tom, že má být optimalizovaný. Tyto starosti s Mergadem odpadají.
Vezmete XML, sami jej zoptimalizujete a odešlete do Heureky, Zboží, či jiného zbožáku. Mergado umožňuje upravit jakýkoliv element ve feedu, či přidat nový. Líbí se vám to? Čtěte dál a dozvíte se konkrétní příklady využití aplikace.
Webová prezentace musí mít vždy nějaký cíl (nemusí to být vždy jenom prodej zboží nebo služeb). Konverze nastává tehdy, pokud se tento cíl stává skutečností. I sebevyšší návštěvnost webu nám nemusí zajistit vysokou konverzi. Úspěšné webové stránky jsou takové, které vydělávají peníze, ať již přímo, nebo nepřímo pomocí podpory prodeje.
V případě, že chcete být vysoko ve vyhledávačích nestačí Vám pouze kvalitní www stránky (ať již statické či dynamicky tvořené pomocí některého z redakčních systémů) s unikátními texty (o těch, ale někdy jindy), musíte se věnovat tzv. off-page faktorům, což je především budování zpětných odkazů.
Pryč jsou doby, kdy jedinou možností reklamy na internetu byly pouze bannery zobrazované (a tím pádem i placené) na dlouhá období. V dnešní době, již můžeme využívat PPC reklamu (reklamu placenou za proklik), nově se používá i RSS či podcasty.
Doména je jeden ze základních kamenů kvalitní webové prezentace, ovšem z pohledu lidí – vašich návštěvníků, potenciálních klientů a zákazníků, nikoliv z pohledu vyhledávačů, asi Vás zklamu, ale vyhledávačům je tvar Vaší domény víceméně ukradený. Dobrá doména totiž získává návštěvníky přímo (direct přístupy – tedy přístupy po „naťukání“ názvu webu do řádku pro URL)
Vzhledem k tomu, že výběr doménového jména je základním strategickým krokem musíme mu věnovat dostatek času. Doména je Vaše internetová adresa, stejně tak jako v reálném životě má Vaše firma (nebo Vy) svoji adresu, je tomu i na internetu. Pod Vaší doménou Vás budou hledat klienti, zákazníci, partneři.
Doména je součástí Vaší firemní identity stejně jako logo, hlavičkový papír nebo vizitky. Kvalitřní doménou II. řádu dáváte světu najevo svoji profesionalitu a důvěryhodnost. Firma, která nemá finanční prostředky na zaplacení vlastní domény a vlastního webhostingu v řádě stokorun měsíčně nepůsobí zrovna důvěryhodně, nemyslíte?