Nejčastější dotazy v marketingu


FAQ: Marketing

Časté otázky (FAQ) v on-line marketingu na téma: Google Ads, Sklik, Heureka, Zboží.cz, Facebook, či Google Places.

Aktualizovaná a nikdy nekončící studnice znalostí.

Google Ads

Kdy se začne zobrazovat reklama?

Po vytvoření reklamy nastává proces schvalování. Inzeráty většinou Google zkontroluje do 1 pracovního dne.

Sklik

Je možné využít kredit v Skliku i na další služby Seznamu?

Ano. Peníze lze rozdělit i do Firmy.cz či Zboží.cz.

Bing Ads

Je nutné napojovat platební kartu jako v Google Ads?

Ne. V Bing Ads můžete platit i bankovním převodem, bez karty.

Je v rozhraní dostupná měna Česká koruna (CZK)?

Ne. Pouze zahraniční měny (pravděpodobně tedy vyberete EURO).

Heureka

Za jak dlouho posílá Heureka dotazník Ověřeno zákazníky?

Dotazník se posílá po 10 dnech od provedení objednávky.

Posílá Heureka dotazník spokojenosti Ověřeno zákazníky i u storno objednávek?

Ano, systém bohužel nedokáže rozlišit, zda byla objednávka dokončená či nikoliv. Pokud zákazník souhlasil ze zasláním dotazníku, bude mu odeslaný.

Jak smazat recenzi na Heurece?

Toto není možné. Maximálně můžete požádat recenzenta, aby recenzi sám upravil.

Jak reagovat na negativní recenzi na Heurece?

Vysvětlit příčinu. Přiznat chybu (pokud je na naší straně). Ubezpečit, že se příště nebude opakovat. Více v Manuálu na komunikaci od Heureky.

Jak reagovat na pozitivní recenzi?

Poděkovat za strávený čas.

Započítávají se Storno objednávky z Košíku do provize Heureky?

Ne. Heureka vystavuje faktury pouze za obednávky, které byly reálně uskutečněny.

Je nutné fyzické ověření inzerenta (tzv. KYC)?

Ano, pokud využíváte Heureka MarketPlace (Heureka Košík). Pokud ověřením neprojdete, Heureka Vás z MarketPlace odstraní.

Zboží.cz

Je možné inzerovat na Zboží.cz zdarma (ve FREE režimu) jako na Heurece?

Ne. Na Zboží.cz musíte mít vždy dobitou Peněženku. Pokud nebiddujete, platíte minimální cenu za proklik v dané kategorii.

Facebook

Je možné ukazovat reklamy stávajícím zákazníkům?

Ano. Stačí dodat seznam s e-maily nebo telefonními čísli a Facebook si je spáruje s danými účty. Následně je možné na tyto uživatele cílit remarketingovou reklamou.

Je možné omezit finanční limit na inzerci?

Ano. Na Facebooku je možné zadat limit (hranici). Po jejím dosažení se přestane reklama zobrazovat a peníze se dále nečerpají. Následně je možné limit navýšit či resetovat.

Google Places

Jak smazat recenzi na Google Places?

Toto není možné. Lze jedině požádat Google o odstranění recenze. Pravděpodobně ale potrvá dlouho, než se problémem někdo začne zabývat.

Jak reagovat na negativní recenzi na Google?

Vysvětlit příčinu. Přiznat chybu (pokud je na naší straně). Ubezpečit, že se příště nebude opakovat.

Jak reagovat na pozitivní recenzi?

Poděkovat za strávený čas.

Google Tag Manager (GTM)

Proč používat GTM?

  • Nezávislost na vývojářích. Můžeme do 1 kontejneru vkládat kódy, které potřebujeme (remarketing, měření konverzí, měření událostí na webu apod.) bez toho, abychom na někoho čekali.
  • Je přehledně vidět, které služby nasazené. Toto se hodí především v okamžiku přechodu na jiné webové řešení.
  • Konkurence nevidí, které kódy jsou použité. Uvidí pouze 1 kód GTM.

 

Lukáš Kolovrat
Odběr
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments