Import PPC kampaní do Skliku


Import PPC kampaní do Skliku

Jak importovat kampaně do Skliku? Jak přidávat nové sestavy do stávají kampaně?

Pojďme se na Sklik Import podívat zblízka.

Obsah:

Každému importu předchází export. Proto je v článku nejdříve export z AdWords Editoru a následně import do Skliku.

Nové PPC kampaně

Vytvořili jste nové kampaně a chcete je dostat z AdWords Editoru do Skliku?

Mrkněte, jak na to.

Export kampaní z AdWords Editoru

  1. Označte požadované kampaně přes CTRL+SHIFT.
  2. Exportujte vybrané kampaně z AdWords Editoru. Cesta: Účet -> Exportovat -> Exportovat vybrané kampaně a reklamní sestavy.

    AdWords Editor - Export vybraných kampaní pro Sklik
    AdWords Editor – Export vybraných kampaní pro Sklik
  3. Potvrďte vybrané kampaně.
  4. Uložte v předvybraném formátu .csv.

Import nových kampaní do Skliku

  1. V Skliku zvolte možnost Nástroje -> Import kampaní.
  2. Přes tlačítko +Přidat soubor vyberte .csv, které jste vyexportovali z AdWords Editoru.
  3. Zaškrtněte vybraný soubor.

    Import kampaní do Skliku
    Import kampaní do Skliku
  4. Nastavení importu můžete přejít. Při importu nových kampaní nemusíte nic hlídat. Pokračujte dál
  5. Zkontrolujte, zda Sklik nehlásí závažné chyby.
  6. Importovat.

Aktualizace stávajících PPC kampaní

Přidali jste do kampaně nové sestavy, které chcete nyní dostat i do Skliku?

Mrkněte, jak postupovat.

Export nových sestav z AdWords Editoru

  1. Rozbalte kampaně, jejichž sestavy chcete exportovat. Sestavy označte pomocí CTRL+SHIFT.

    AdWords Editor - Vybrané sestavy k exportu
    AdWords Editor – Vybrané sestavy k exportu
  2. Exportujte vybrané sestavy z AdWords Editoru. Cesta: Účet -> Exportovat -> Exportovat vybrané kampaně a reklamní sestavy.

    AdWords Editor - Vybrané sestavy k exportu - nabídka
    AdWords Editor – Vybrané sestavy k exportu – nabídka
  3. Zkontrolujte, zda máte vybrané sestavy, které chcete.

    AdWords Editor - Export sestav
    AdWords Editor – Export sestav
  4. Vyexportovaný soubor uložte.

Import sestav do stávající kampaně

  1. V Skliku zvolte možnost Nástroje -> Import kampaní.
  2. Přes tlačítko +Přidat soubor vyberte .csv, které jste vyexportovali z AdWords Editoru.
  3. Zaškrtněte vybraný soubor.
  4. Pozor na Nastavení importu. Vyberte, že nechcete importovat nastavení týkající se kampaní:
    • Časové plánování kampaní.
    • Regionální cílení kampaní.
    • Nastavení vyhledávací a obsahové sítě kampaně.

      Import vybraných sestav do Skliku
      Import vybraných sestav do Skliku
    • Pokud nezaškrtnete, původní nastavení se vám přepíše. Smažete si rozšíření o zápis z Firem, časové plánování apod.
  5. Ověřte, že máte vybraný Aktualizační režim.
    Import do Skliku - Aktualizační režim
    Import do Skliku – Aktualizační režim

    Zkontrolujte, zda Sklik nehlásí závažné chyby.

  6. Importovat.

Export obrázkových reklam

Chcete z AdWords Editoru vyexportovat bannery, či responzivní reklamy a naimportovat je do Skliku i s obrázky?

Postupujte stejně jako při běžném exportu. Při ukládání ale nezapomeňte změnit Typ souboru na Soubory CSV s obrázky v archivech ZIP (*.zip).

AdWords Editor - Změna typu souboru
AdWords Editor – Změna typu souboru

Praktické tipy od Skliku

Sklik na svém blogu sepsal praktické návody na základě FAQ. Mrkněte – Importujte do Skliku snadno a efektivně.

Kam dál?

  1. Jak na PPC reklamu ve Vyhledávací síti (rozcestník).
  2. Rychlá Analýza klíčových slov.
  3. Tvorba PPC kampaní v AdWords Editoru.
  4. Import PPC kampaní do Skliku.
  5. PPC CheckList.

 

Lukáš Kolovrat

PPC specialista
Tvořím a optimalizuji PPC kampaně. Starám se o to, aby vám kampaně v Skliku, AdWords vydělávaly. A abyste byli vidět na Facebooku. Také nastartuji zbožové srovnávače.
Rozumím si s Google, ale i s Heurekou a Mergadem. Mám od nich certifikáty.

Latest posts by Lukáš Kolovrat (see all)