Jak na PPC reklamu ve Vyhledávací síti


Jak na PPC reklamu ve Vyhledávací síti

Chcete se inspirovat tvorbou PPC kampaní? Získat praktické výstupy?

Provedu vás vyhledávací sítí – od počáteční analýzy, přes zakládání kampaní v AdWords Editoru, až po kontrolní checklist.

Vyhledávací síť tvoří základ kampaní v Sklik a Google ADS (dříve AdWords). A přestože zestárla, stále patří k výbavě PPCčkaře. A čas od času omládne – přibude nové rozšíření, typy inzerátů, možnosti cílení.

Jak tvořím kampaně ve vyhledávací síti

  • Nestřílím naslepo – připravím si Analýzu hledanosti.
  • Tvořím kampaně v jednom zátahu pro Sklik i Google Ads. Používám AdWords Editor.
  • Kampaně rozděluji do logických celků. Tématicky dle lokace, ceny (akce, sleva, výprodej), značek a další. Mohu pak lépe vyhodnotit, jaký typ dotazů funguje.
  • Předcházím špatnému Skóre kvality a velkým útratám hned od začátku.
  • Rozděluji sestavy dle shod klíčových slov:
    • Přesná shoda obecně funguje lépe. Je výkonnější. Nemusíte řešit vyhledávací dotazy ani vylučující slova. Ostatní shody slouží pro sběr dat.
    • Při omezeném rozpočtu, nebo slabém výkonu, sestavy pro shromažďování dotazů můžete jednoduše vypnout.
  • Používám checklist. Jeden dostanete ode mě – zdarma.

Tento způsob tvorby kampaní se hodí spíše pro menší klienty, kde můžete účet vymazlit k obrazu svému.

Výhody a nevýhody postupu

  • Plná kontrola nad kampaněmi.
  • Snadná správa díky rozdělení sestav dle shod klíčových slov.

  • Časová náročnost.
  • Složitá tvorba.
  • Není vhodný pro velké klienty.

Samotná tvorba kampaní tímto způsobem je náročná. O to snadnější je potom správa.

Vydejte se se mnou do světa PPC reklamy. Provedu vás. Krok za krokem.

Co nás čeká?

  1. Jak na PPC reklamu ve Vyhledávací síti – Úvod (rozcestník).
  2. Rychlá Analýza klíčových slov.
  3. Tvorba PPC kampaní v AdWords Editoru.
  4. Import do Skliku.
  5. CheckList pro tvorbu kampaní ve vyhledávací síti.
Lukáš Kolovrat
Odběr
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments