Zboží.cz přešlo na HTTPS. Pozor na špatná data v Google Analytics


Máte v Google Analytics výrazně vyšší podíl přístupů z přímé návštěvnosti? Zmizely vám návštěvy ze Zboží.cz?

Pak vězte, že to není náhoda. Čtěte dále, ať víte, jak problém řešit.

Příčina problémů? Zboží.cz přešlo na HTTPS. Jestliže váš e-shop pořád běží na HTTP, všechny návštěvy v GA spadají pod zdroj direct.

Možná řešení

  • přechod e-shopu na HTTPS,
  • označení URL produktů v XML feedu UTM parametry.

Nastavení UTM v XML feedu je nejrychlejší řešení. Nemáte-li po ruce programátora, vše se dá vyřešit přes Mergado. Po nastavení parametrů si druhý den zkotrnolujte:

  • data v Google Analytics,
  • množství spárovaných produktů v administraci Zboží.cz (zda nedošlo k odpárování).

Nevíte si rady?

Kontaktujte nás a my vám pomůžeme.

Lukáš Kolovrat

PPC specialista
Tvořím a optimalizuji PPC kampaně. Starám se o to, aby vám kampaně v Skliku, AdWords vydělávaly. A abyste byli vidět na Facebooku. Také nastartuji zbožové srovnávače.
Rozumím si s Google, ale i s Heurekou a Mergadem. Mám od nich certifikáty.

Latest posts by Lukáš Kolovrat (see all)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>