Tahák pro vyhodnocování (KPI reporty)
Kompletní tahák pro čtení KPI reportů. Čerpá z našeho slovníku pojmů.
Až se tahák nadrtíte, tak z vás sice nebudou profi analytici, ale budete rozumět základním pojmům a ukazatelům.
Kompletní tahák pro čtení KPI reportů. Čerpá z našeho slovníku pojmů.
Až se tahák nadrtíte, tak z vás sice nebudou profi analytici, ale budete rozumět základním pojmům a ukazatelům.
Inzerujete na Facebooku? Používáte Facebook Pixel pro remarketing a měření konverzí? Pak vás bude zajímat změna související se změnami v iOS 14 společnosti Apple.
Časté otázky (FAQ) v on-line marketingu na téma: Google Ads, Sklik, Heureka, Zboží.cz, Facebook, či Google Places.
Aktualizovaná a nikdy nekončící studnice znalostí.
Jaký byl 3. ročník Sklik expert forum? Tedy konference plná novinek z Skliku, rad, tipů, triků a vychytávek ze seznamácké kuchyně?
Čtěte dál a dozvíte se vše. Jako ověřená agentura jsme dostali pozvání přímo od specialistky ze Seznamu.
CheckListů není nikdy dost. Modifikátor, Vylučující slova, Rozšíření, … Nezapomněli jste na nic? Mrkněte na checklist pro tvorbu kampaní v AdWords Editoru.
Jak importovat kampaně do Skliku? Jak přidávat nové sestavy do stávají kampaně?
Pojďme se na Sklik Import podívat zblízka.
Chcete při tvorbě PPC kampaní ve vyhledávání využít čas efektivně? Používejte AdWords Editor. Slouží pro rychlé nastavení a kopírování kampaní a následný import do Skliku.
Nestřílejte naslepo. Dělejte si PPC analýzy hledanosti. Poslouží nejen vám, ale i jako výstup pro klienta.
Chcete se inspirovat tvorbou PPC kampaní? Získat praktické výstupy?
Provedu vás vyhledávací sítí – od počáteční analýzy, přes zakládání kampaní v AdWords Editoru, až po kontrolní checklist.
V sobotu 18. února 2017 se uskutečnila konference WordCamp Praha 2017, která se věnovala redakčnímu systému WordPress. Byl to již 4. ročník této čím dál tím více populární akce. Letošní návštěvnost trhala rekordy. Bylo zde 400 návštěvníků. Celá akce probíhala v prostorách VŠE v Praze.
Navštívil jsem ji společně s kolegy Petrem Jiránkem a Martinem Vinšem. Byl to můj první WordCamp, tak se na něj pojďme podívat.
Řešíte přechod na https?
Sepsal jsem seznam zdrojů, které se vám budou hodit.
Máte v Google Analytics výrazně vyšší podíl přístupů z přímé návštěvnosti? Zmizely vám návštěvy ze Zboží.cz?
Pak vězte, že to není náhoda. Čtěte dále, ať víte, jak problém řešit.
Program sliboval perfektní zážitek. Známá a ověřená jména řečníků, zajímavá témata ze světa e-commerce. To ale samo o sobě nemusí znamenat kvalitní akci.
Stál ShopCamp 2016 za to? Vyplatilo se mi odložit pracovní povinnosti a vydat se do víru informací ze světa online marketingu?
Už na nic nezapomínat a mít vytuněný systém v pracovních úkolech. S tímto cílem jsem se zúčastnil školení Osobní efektivita s Todoist s Danielem Gamrotem. A výsledek?
Nepřipravujte se o návštěvnost. Vyřešte správnou indexaci webu při použití javascriptu (především pak AJAX např. u vyhledávání dle parametrů).
Připravil jsem pro vás několik kvalitních zdrojů, kde se k této problematice můžete dozvědět více.
Využíváte placené služby Seznamu jako Sklik, Firmy, Zboží.cz a další? Jste zvyklí dobíjet kredit pro každou službu zvlášť? Od 5. 9. 2016 se stává nutností využít Zjednodušenou (sjednocenou) Seznam peněženku. Co to pro vás znamená? Čtěte dále.
Staráte se o e-shop(y)? Konference E-shop summit je přesně pro vás. Přináší 2 dny plné nadupaných přednášek od ikon internetového marketingu. A vězte, že rozhodně nepůjde o žádné self-promo.
Zajímáte se o WordPress? Tak to si v kalendáři určitě zvýrazněte sobotu, 20.2. Koná se totiž další ročník WordCamp Praha. A je jedno, zda-li jste programátor, uživatel, či SEO specialista. Konference má pro každého něco. Seznam jmen i letos říká, že je o co stát.